September 30, 2011

Mesyuarat santai ala Sutama Cyclo.

Maka dihikayatkan la mesyuarat yang dijadualkan pukul 8.45 malam, tetapi terbabas sampai dekat setengah jam, apatah lagi seorang member tegar dilaporkan gagal menghadirkan diri atas sebab yang tidak dapat dikenal pasti. Agenda lebih kepada aktiviti Sutama Cyclo, terutamanya Family Day di Glory Beach Resort dekat ngan Port Dickson. Apa pun diharapkan lebih ramai member SC tidak menguzurkan diri daripada menyertai kegiatan ini. Yo la, kalau bukan members, sapa lagi yang mengimarahkan kegiatan kelab. Tapi yang pastinya aktiviti utama selain kayuh gerek adalah makan, makan dan makan. Sebab itu la ramai yang bersaudara dengan pelakon Bollywood, Viviek Oberoi. Tapi kalau bab makan, tak join rugi hooo.
Mesyuarat yang ala-ala tak formail turut membincangkan pasal jamboree kat Kuala Kangsar. Acara ni kira boleh dibanggakan apabila penyertaan SC mencatat angka teramai iaitu 40 orang plus. Mantap gitu. Apapun, kemantapan penyertaan itu patut dimeriahkan dengan pencapaian di garis penamat yang lebih gah la. Pastinya harapan diletakkan pada Ali Champion atau Ali Kasanova (kata Pakkur..hehehe). Opsss..jangan lupa Pakkur, Ramzul, dan bekas Timbalan Champion, Shukri. Yang lain tu kayuh ala sesuka hati je. Apa pun janji kayuh sampai habis, macam Bob...lewat habis pun tak apa. Jangan naik lori atau twin cab...yang ni untuk yang cedera je.
 Last sekali lepas habis meeting adalah cara makan mee goreng yang dimasak oleh member kelab, Chef Mizan, yang mengsponsorkan air juga (sirap ngan teh tarik).

1 ulasan:

4ko berkata...

disclaimer:
saya tdk pernah memanggil Ali dgn nama Kasanova
jika ada pun adalah kerana pakaian nya yg sungguh ranggi&remaja sejak kebelakangan ini
minta maaf dan harap maklum