Oktober 19, 2011

Jersi Baru SC

Yang ni final design dalam bentuk tiga dimensi (kata Yus) jersi baru Sutama Cyclo. Emmm...kira mantap la, dan diharapkan dapat menaikkan kudrat para pengaruh tegar Sutama Cyclo semasa menyertai jamboree dan race sepanjang tahun depan. Iyo la, bila jersi baru kena la azam dan semangat baru. Bagi yang layak dan berkudrat la. Kalau macam Encik Nizam, tak payah la nak gaduh-gaduh kayuh. Ikut aje la Hizam Chik menemani Cif berkayuh. Tak la macam orang setengah mati bila sampai garis penamat...hehehhh. Ukur kudrat di badan sendiri la.
Tahniah diucapkan kepada Fazrul (ahli tiduq Sutama Cyclo) dan Yuswadi yang menggerakkan design jersi baru ini. Harapnya nanti bila dah dapat tak dak la senteng atau ketat itu ini...atau dalam kata lain, jersi siap, mesin jahit masih berbunyi.
Satu lagi, diharap para members memberikan sokongan dengan membeli jersi ini. Lagi banyak dapat dibuat lagi bagus. Biar la nanti masa jamboree, orang ramai dan para peminat dapat melihat jersi kaler biru kuning ini di sepanjang track jamboree dan perlumbaan. Tak taraf profesional tak dak hal, yang penting jersi macam team pro. Satu lagi, bila dah ada jersi, pakai-pakai la. Bagi up nama kelab. Kalau bukan kita, sapa lagi (pinjam kata Naim Wapres).
Lepas ni, mungkin awal tahun depan, boleh la difikirkan baju T kelab yang macam baju T merah yang dipakai sekarang, untuk dijadikan baju masa santai dan semasa pergi ke jamboree atau race. Pakai masa jual ayam pun boleh gak (macam Salleh ayam dan anaknya), ataupun pakai masa goreng char kuew tiaw..hehehhh.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bior tak terror tapi begayer....You rider you conquerer...Seronok nengok perkembangan SUTAMAC....

4ko berkata...

ada stalker rupanya Sutama Cyclo ni
hebat!