Mei 11, 2011

Notis AGM

Seperti yang sudah diuar-uarkan dalam FB, dengan ini dinyatakan semua peminat basikal (riadhah dan sukan), dijemput menghadiri Mesyuarat Agung pertama Kelab Berbasikal Saujana Utama (Sutama Cyclo)yang akan dilangsungkan pada 17 Mei ini di Rumah Kelab Saujana Utama, bermula pukul 9 pagi.
Inilah impian kita sebelum ini, ingin melihat adanya payung bernaung untuk para peminat sukan berbasikal, untuk memperkemaskan lagi gerakan dan menyatukan para peminatnya. Kita jadikan persatuan kita ini seperti sebuah rumah yang elok dan selesa untuk kita berkegiatan. Tak perlulah kita bermain politik dan berperanh jawatan.
Jadi, faham-faham la ye. Jemputlah datang beramai-ramai dan jangan lupa bawa kekawan yang turut berminat. Satu lagi jangan lupa kewajipan untuk melunaskan yuran yang dikenakan. Tak mampu bayar habis, bayar la secara ansuran. Rasanya, tak ada yang tak mampu bayar, kan kan. Kalau tak bayar tu memang bidaah.
Macam yang selalu dikatakan, kalau bukan kita yang juga peminat dan ahli, siapa lagi yang memakmurkan kelab kita. Takkan la Ramli kat kedai basikal, atau tauke Maju Ahmad yang dok caj bil berpuluh-puluh hengget tu kut.
Kalau tak dapat datang juga, sila la menjawab dengan surat tunjuk sebab - ni amaran keras WapRes ye. bukan saya yang cipta.
Kepada semua, selamat bermesyuarat dan berpersatuan, We Ride, We Conquer.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semoga maju dan jaya ...